Translate

сряда, 18 юни 2014 г.

Картичка за тийнейджърка

Току що се връщам от едно пътешествие из блоговете на участниците в проекта "Уловени мигове" на Двете елши и съм направо зашеметена от красотите, които видях (ако още не сте се запознали с този проект, съветът ми е - не го пропускайте). Просто съм отчаяна от моите творения. Така и сега ще представя една картичка, която направих за моята племенничка, която е тийнейджърка - в петък картичката заминава при нея - дано и хареса. Цветово, нещо снимките се разминават малко с действителността - поне на мен така ми се струва:
И ще я включа в Картичкофурийско предизвикателство 222 - "Картичка с ацетат" и Забавлятелство Тридесет и второ: "Със 100 километра в час аз летяяяяя..." на Мър-Мяу - е с кецове няма как да си със 100 километра в час, но....., както и в Хартиени вълшебства - №6 Пролетно предизвикателство - Детски свят.

1 коментар:

  1. Прекрасна картичка! Благодаря ти много, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофурии! :)

    ОтговорИзтриване