Translate

събота, 23 април 2011 г.

Детство мое







Детство мое, реално и вълшебно,
детство мое, така си ми потребно.
Все се мъча света да обгърна
яхнал пръчка при тебе да се върна.

Ах в юмрук ръждив петак да скрия
пак със кучето да вдигна олелия,
пак с пипер да поръся филия
от хляба чер.

Детство мое, на ръст едноетажно,
детство мое, за мен така е важно,
щом студено ми стане да мога
да се взема от детския огън.

Все се мъча света да обгърна,
яхнал пръчка при тебе да се върна,
всеки ден по една дяволия
да е от мен.

Няма дете което да не се е люляло на люлка. Тя е едно от люимите занимания на малките. С тази картичка ще се включа в предизвикателството на Двете елши "Детски спомени".

10 коментара:

  1. Много забавно ))))))Приказазка за Баба -Яга четем ,тя е много интересна!!!!!!!! (Марина)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна идея с движещата се люлка! Браво! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна картичка! Много ми харесва движението в нея!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна идея с движещата се люлка!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз искам да се полюлея на твойта люлка. Много хитро. Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Интерсна и забавна като детството ти е картичката! Поздравления и от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви! Дано не ви разочаровам, но идеята отново е от руски сайт. Но и на мен страшно много ми хареса и не се въздържах....

    ОтговорИзтриване
  8. Детските ни спомени явно се доближават. Много интересно и идейно е това с люлката. Ако може да споделиш как точно се движи?

    ОтговорИзтриване
  9. Как се движи люлката? - Върху дървото с дунапререни квадратчета съм залепила едно квадратче с отвор - в отвора от едната старана е монета от една стотинка залепена с кръгла дунапререна лепенка за друга стотинка, за която съм залепила люлката. Короната на дървото съм залепила само тогоре пак с дунапренени лепенки - за да има пространство и така като я мърдаш с пръстче и тя се движи.

    ОтговорИзтриване
  10. Прелестно! Любимо детско забавление, а моментът когато люлката стигаше до "облаците" бе просто фантастичен! Страхотна картичка! Поздравления! :)

    ОтговорИзтриване