Translate

петък, 12 декември 2014 г.

"Да работим с шаблоните за рязане" - Картичкофурииско предизвикателство 247

Много се радвам, че имам възможността да ви задам отново предизвикателство при Картичкофуриите - и то е благодарение на Гергана Алексиева, която ме избра за победител в нейното предизвикателство. Благодаря разбира се на Картичкофуриите, които обединяват нас - любителите на това невероятно и зареждащо с положителни емоции хоби. А сега да се захващаме за работа, защото темата е - "Да работим с шаблоните за рязане". Представям ви моето творение - картичка - почти изцяло с шаблони.
Както не веднъж съм казвала - не се справям добре с картинките и за това се опитвам да правя картини чрез шаблоните, а от вас очаквам невероятни проекти - така че..... забавлявайте се! Темата според мен дава доста възможности да развихрите своето въображение. Наградата за проекта, който ме грабне, ще е разбира се основно шаблонче за рязане, но не само.
От мен - приятно творене и забавление! Това е и картичката, която изпратих на Екатерина. Тя беше моето късметче от списъкът за размяната на Коледни картички 2014 г. при Картичкофуриите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар